Uncategorized

CO TO SĄ KALORIE? PRZYJACIELE CZY WROGOWIE?

Kaloria to jednostka, która służy do określenia ilości energii, które dają nam jedzenie, i one są potrzebne, bo dają nam energię, którą nasz organizm potrzebuje, aby funkcjonować poprawnie, problem zaczyna się wtedy, kiedy spożywamy więcej kalorii, niż wydajemy, i tworzymy nadmiar kalorii (energii) w postaci tłuszczu.Kaloria to jednostka, która służy do określenia ilości energii, które dają nam jedzenie, i one są potrzebne, bo dają nam energię, którą nasz organizm potrzebuje, aby funkcjonować poprawnie, problem zaczyna się wtedy, kiedy spożywamy więcej kalorii, niż wydajemy, i tworzymy nadmiar kalorii (energii) w postaci tłuszczu.

kalorie

Kiedy myślimy o tych kalorii, które zapewniają nas jedzeniem, wierzymy, że nasze przeciwnika, zwłaszcza jeśli staramy się o nasz ciężar, jednak to nie tak.Energia jest wykorzystywana w naszym organizmie do tego, aby wykonywać wszystkie swoje funkcje, czyli bicie serce, mózg do pracy, możemy oddychać, trawić, i do wykonywania aktywności fizycznej, w cv trzeba spożywać kalorii, aby żyć.Pokarmy składają się z 3 głównych soki, które dostarczają nam kalorie energii:

I. Węglowodany-zapewniają 4 Kalorie na gram
Są one głównym źródłem energii dla organizmu. Głównymi źródłami węglowodanów są owoce, chleb, ciastka, makarony, zupy, płatki śniadaniowe, chleb, puszki, itp.

II. Białka: zapewniają 4 Kalorie na gram.
Główną funkcją białek polega na tworzeniu tkanek, np. skóry, włosów, paznokci i mięśni, a także zapewniają nam energii. Środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, takich jak mięso, ryby, jaja lub mleko są głównymi źródłami białka dobrej jakości. Soki te mogą być również pochodzenia roślinnego i znajdują się w warzywach strączkowych, jak fasola, groch, soja i soczewica; i w mniejszej ilości w zbóż.

III. Tłuszcze, są to 9 Kalorii na gram.
Ten nutrimento jest bardziej skoncentrowane źródło energii dla organizmu i stanowią nasze zapasy w energię, a także zapewnić energię mają inne funkcje jako przyswajanie niektórych witamin, to substancje niezbędne dla organizmu (hormony) i dają lepszy smak żywności.

Aby dowiedzieć się ilość energii, potrzebną człowiekowi kalorie na dobę należy wziąć pod uwagę następujące czynniki:
• Wiek: zapotrzebowanie na energię zmniejsza się z wiekiem, i wzrastają w pewne etapy życia, takie jak dzieciństwo, okres dojrzewania, ciąża lub karmienie piersią.
• Jeśli mężczyzna lub kobieta: z powodu mężczyzn masy mięśniowej więcej, niż kobiet, ich zapotrzebowanie na energię jest nieco wyższe, niż kobiety w tym samym wieku.
• Wzrost: więcej niż wzrost, tym większe zapotrzebowanie kalorii (energii).
• Aktywność fizyczna

Czy powinniśmy liczyć kalorie ?

Należy pamiętać, że kalorie są niezbędne dla naszego organizmu, aby funkcjonować prawidłowo, jeśli jednak spożycie w nadmiarze w twojej diety i nie ćwiczysz regularnie, to jest bardzo prawdopodobne, że twój organizm zacznie gromadzić nadmiar kalorii (energii) w postaci tłuszczu.Jeśli to przekroczenie spożycia kalorii jest stała, to twoja waga zacznie rosnąć. A więc tajemnica, aby przekształcić się w sojuszników kalorii, które spożywamy, jest zachowanie równowagi, poprzez zdrowy styl życia, w tym posiłki urozmaicone i zbilansowane (zgodnie Potrawy Dobrze Zjeść) i regularnej aktywności fizycznej.

Niektóre ważne informacje o kaloriach i żywności są:
• Wszystkie produkty zapewniają nas kaloriami. Prosty wodą nie zawiera kalorii, bo nie ma ani węglowodanów, ani białka ani tłuszczu.
• Ilość kalorii, co daje nam każdy produkt, w zależności od jego składu, na przykład, im więcej tłuszczu ma ponad colorías nas usług.
• Warzywa, zazwyczaj dają mało kalorii, dlatego, że mają wysoką zawartość wody.

Pamiętaj, że jeśli chcesz schudnąć, to jest bardzo ważne, że acudas z lekarzem, aby opracować kalorie w formie specjalnej dla ciebie plan zasilania, który pomoże ci osiągnąć swoje cele.